SMART CLIENT Getrouwheidsprogramma

 

Smart Client-loyaliteitsprogramma

Smart Client is een getrouwheidsprogramma voor geregistreerde klanten, waarmee ze bij elke aankoop beloond worden.

De voorwaarde voor deelname aan ons getrouwheidsprogramma is het invullen van het registratieformulier op de Smart Lashes website. De in het registratieformulier ingevulde persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt om de registratie te verwerken en je wordt per e-mail op de hoogte gesteld van een succesvolle registratie.

Voor elke voltooide bestelling op de Smart Lashes e-shop, ontvang je van ons beloningspunten - Smart points. Het aantal Smart points dat je krijgt voor de aankoop van een specifiek product staat vermeld in de productbeschrijving. Om het te zien, moet je inloggen op je account. 1 Smartpoint = 1 cent.

Smartpoints worden aan uw account toegevoegd nadat u met succes een bestelling hebt aangemaakt en betaald. U kunt uw aantal Smartpoints op elk gewenst moment bekijken in de categorie Mijn Smartpoints. Smartpoints zijn 3 maanden geldig.

Je kunt de verkregen Smarts gebruiken wanneer je de bestelling afrondt en de uiteindelijke prijs wordt verminderd met de waarde van de toegepaste Smartpoints. De bestelling kan met maximaal 20% worden verlaagd. Het minimumbedrag dat nodig is om in te wisselen is 100 punten.

 

Hoe krijg ik Smart-punten?

  • Voor elke voltooide en betaalde bestelling op de Smart Lashes e-shop.
  • Door een review te publiceren op de Smart Lashes website.
  • Door je in te schrijven voor de Smart Lashes nieuwsbrieven.
  • Voor een review op Trustpilot.com = 200 Smart punten.

 

Belangrijke informatie

Om Smart points te verzamelen, moet je geregistreerd en ingelogd zijn op je account op de Smart Lashes website.

Smart points worden altijd pas aan je account toegevoegd nadat de bestelling volledig is verwerkt en betaald.

Smartpoints kunnen alleen worden verkregen door online te kopen. Bij bestellingen per telefoon, e-mail, persoonlijk of op een andere manier worden geen Smartpoints bijgeschreven.

Smartpoints kunnen alleen online worden gebruikt, niet per telefoon, e-mail, persoonlijk of op een andere manier.

De regels voor het sparen van Smartpoints kunnen veranderen.

U kunt de verzamelde Smart Points gebruiken na het inloggen op uw account, bij het afronden van de bestelling - Smart Points toepassen.




Neem contact met ons op voor meer informatie:

telefoon: +420 227 272 400

e-mail: [email protected]